woensdag 11 mei 2016

Good news, Class_of_Master_Harry!
Your postcard NL-3388505 to PascalevL in Netherlands has arrived! It reached its destination in 36 days after traveling 139 km!
PascalevL

Pascale wrote you a message:

“Nou wat leuk deze zelfgemaakte kaart.
En nu ben ik toch zo benieuwd waar jullie vandaag komen.....Zal zo eens even op jullie profiel kijken. Dit, omdat wij ook een St Jozefschool hebben.
Jullie stelden een paar vragen.
Favoriete eten: pasta (en ja; ik houd ook héél erg veel van chips én pannekoeken)
Favoriete kleur: paars
Hoe oud ik ben: 48 jaar alweer; maar voel me nog steeds 18 hoor
Wat ik doe in mijn vrije tijd: lezen, haken/knutselen, koken/bakken, uit eten met vrienden, in de tuin. Maar vaak wel vooral creatief bezig.
En vroeger werd ik op de zwemles van mijn jongste zoon de "gameboy-moeder" genoemd omdat ik gék was van gameboy. Dus als kinderen niet verder kwamen met een spelletje, mochten ze bij mij langskomen.
Heel veel groetjes
Pascale”
Do not reply to this email! To reply go to PascalevL's profile.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten