woensdag 24 februari 2016

Mijn leervraag

Hallo ik ben Emma ik ga jullie nu wat vertellen over mijn leervraag, mijn leervraag is:
Waarom is er ooit een circus begonnen?
Omdat er in een circus heel veel onderdelen zijn is er voor elk wat wils om te doen. Kinderen en volwassenen die lichamelijke of geestelijke problemen hebben is het wat moeilijker maar er is altijd wel iets wat bij hun past. Iedereen mag zelf bepalen wat voor act hij/ zij doet, maar je moet er wel moeite voor doen wat anders krijg je de act natuurlijk niet. Als ze een act hebben gekregen gaan ze meteen de basis dingen leren. En daarna gaan ze verder met de opdrachten die bij hem/haar past.
belangrijke doelen van de gehele groep zijn:
1. samenwerken
2. verantwoordelijkheid nemen
3. vertrouwen in elkaar
4. doorzettingsvermogen
5. creativiteit
Dit was mijn leervraag groetjes Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten