donderdag 14 juli 2016

Lex zijn jaar als Nieuwsgierige Neushoorn


Mijn jaar was top. Het was super leuk op kamp tijdens de bonte avond mocht ik presenteren met Stefan. Later dat jaar was het kerstdiner, we hadden allemaal lekkere gerechten zoals tiramisu.


We hadden ook paasontbijt ik had het echt naar mijn zin. Ik had ook nog eens heerlijke dingen zoals een croissant.


Daarna ging groep 8 naar Texel ik had gehoord dat het erg leuk was dus ik heb er zin in als wij op Texel kamp gaan. Groep 8 afscheid feest was erg leuk we hadden als thema Amerika, ik zag er uit als een presentator van Amerika. Op het einde van het feest werd er veel gehuild zelfs ik een klein beetje.


En bij het afscheid in de klas mochten wij (groep 7) het organiseren en dat was heel leuk. Wij hadden pinata gemaakt en die mochten ze kapot maken. Toch het leukste vond ik de musical hij is echt heel leuk geworden vooral de emotie wat groep 8 deed was zo bij
zonder. En dat was mijn jaar bij de....






gr Lex

Geen opmerkingen:

Een reactie posten