dinsdag 12 juli 2016

dit school jaar volgens Thijmen

Dit school jaar was een bijzonder schooljaar niet een normaal bijzonder school jaar zoals elk jaar, NEE want dit was uniek. Want dit school jaar was ik groep 7, dus dit jaar kon ik groep 6ers helpen en dat voelde heel goed. Maar dat ik die kinderen mocht helpen was niet het beste want we hadden leuke kinderen. En de beste leerkracht van de school en iedereen was gelijk. Dat heb ik nodig voor een goed en fijn jaar oftewel dit jaar.
En een paar super fijne momenten waren er ook wel bij. Zoals de kennismakingsochtend de 1e maar ook een van de leukste momenten. Of aan het eind van het jaar de afscheid avond, dat was echt een mooi moment, want iedereen was blij en feesten als een malle. Het was echt een top jaar en ik kijk uit naar het volgende jaar.


Van Thijmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten