donderdag 19 november 2015

nieuws (stephanie)

hoi ik ben Stephanie. Ik moet over het nieuws schrijven dus ik schrijf over twee gebeurtenissen over dat sinterklaas is aangekomen in  Nederland en over de aanslagen in Parijs. ik begin bij de optocht van sinterklaas. Sinter klaas is laatst aangekomen in Meppel. Op de optocht kwamen veel mensen kijken. En alles ging goed en sinterklaas en de pieten zijn veilig aangekomen in Nederland.  En de kinderen zijn  hun schoen alweer aan het zetten.


En nu ga ik vertellen over de aanslagen in Parijs. Heel veel mensen herdenken de mensen die dood zijn gegaan bij de aanslagen.  De meeste  mensen doen mee met  een minuut stilte sommigen mensen doen het teken van de Eiffeltoren gemengt met het peace teken op hun achtergrond op de ipad of hun mobiel.
groetjes Stephanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten